We zijn er klaar voor! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Josje, Isabelle en Denise - WaarBenJij.nu We zijn er klaar voor! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Josje, Isabelle en Denise - WaarBenJij.nu

We zijn er klaar voor!

Blijf op de hoogte en volg Josje, Isabelle en Denise

21 November 2012 | Nederland, Eindhoven

Lieve Allemaal,

Nadat wij zoveel vragen kregen of we een blog bij zouden houden tijdens onze reis, hebben jullie ons over stag gekregen. Hier issie dan; onze eerste blog!

Om jullie even allemaal up to date te brengen:
Onze droomreis naar India moesten wij helaas 3 weken voor vertrek cancelen, buiten onze wil om...
We hebben daarna alles op alles gezet om nog iets leuks/cools/gaafs en vets te vinden. Nou mensen, dit is gelukt! Alles is eindelijk geregeld; Morgen (donderdag 22 November) stappen wij op het vliegtuig naar Uganda!

We gaan in Uganda in een weeshuis werken(Oasis of Life, Natete) waar 75 kinderen zitten in de leeftijd van 0-18 jaar. Dit zijn weeskinderen waarvan de ouders veelal zijn gestorven aan HIV/AIDS en sommige van deze kinderen moeten dit virus ook dragen.
De kinderen in Uganda hebben vanaf 1 december zomervakantie. Velen van hen hebben geen familie om naar terug te keren, dus zullen de kinderen continu in het weeshuis zijn. We willen de kinderen in de weken dat we daar zijn zoveel mogelijk plezier laten hebben en hopen dan ook een lach op de kindergezichtjes te toveren!

Het heeft veel van ons gevraagd, maar we zijn super trots dat dit binnen 2 weken is geregeld. We hebben elkaar nu al heel erg goed leren kennen en weten zeker dat we een top tijd gaan krijgen in Uganda met z'n 3en!

De backpacks liggen klaar, vaccinaties zijn ingewerkt, de spullen zijn uitgezocht en de laatste dingetjes worden gekocht, nog één dag en dan gaat ook ons grote avontuur beginnen!!

Zo vaak als mogelijk is zullen we jullie up to date houden middels deze site, facebook en mail dus check het als je interesse hebt af en toe :)!!

We keep in touch!!

Josje
Isabelle
Denise

Ps: Alle mensen die via mij een bijdrage gedoneerd hebben, nogmaals bedankt!! Dit zal zeker goed van pas komen, we hebben er al een aantal spullen van gekocht voor de kids! verder zullen we op de plek zelf bekijken waarin we eventueel nog zouden kunnen bijdragen :)
Foto's volgen as soon as possible ;)
Liefs, Denise.

• 21 November 2012 - 13:29

Anoek:

Leuk joh fijn dat jullie toch kunnen gaan!

• 21 November 2012 - 13:56

Michel Dielwart:

Hallo Dames,

Een paar heftige weken achter de rug. Met veel inzet hebben jullie nu een mooie reis en stageperiode kunnen organiseren.
    Veel succes en plezier.

• 21 November 2012 - 16:31

Beppie:

Hallo alle drie, Een hele goede reis morgen , en geniet ervan!!!!
    En speciaal voor Josje een dikke kus

• 22 November 2012 - 13:01

Vader Van Josje:

Snif snif maar toch een hele fijne tijd daar jullie drieen
    Hou van je Josje

• 22 November 2012 - 13:06

Ingeborg Van Delft:

Hallo meiden. De laatste loodjes. Straks naar Schiphol en dan start jullie avontuur. Ik wil jullie heel veel plezier toewensen en ben heel benieuwd naar al jullie verhalen cq avonturen. Maak er iets moois van daar, jullie hebben er hard genoeg voor gewerkt en dubbel en dwars verdient. Xxxx

• 23 November 2012 - 10:43

Leny Dresens:

Hallo lieve meiden, wij vinden jullie kanjers dat jullie dit gaan doen. Wij wensen jullie alle drie een super fijne, mooie en leerzame tijd toe. Na alle stress vooraf buiten jullie schuld om heb je het toch maar mooi voor elkaar! Dat zegt veel over jullie!
    Een hele dikke knuffel voor jullie en eentje extra voor Denise xxxxx

• 23 November 2012 - 11:31

Floortje (schoonzus Van Josje):

Zet m op meiden! Heel veel plezier!
    Geniet ervan, maar wel voorzichtig he ;)
    bij problemen 0900-zusterfloor haha
    Have fun! Dikke knuffel voor josje!

• 23 November 2012 - 12:08

Claudia (vriendin Josje):

Heel veel succes en plezier!
    En pas goed op elkaar!
    XX